27-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu 27-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu

27-07-2015

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Monique

27 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Rond tien uur naar Daniela voor ontbijtje, met vers fruit en croissant, pancakes en ei.
Het zou wat slechter weer worden, maar dit viel heel erg mee. De metro genomen naar 2nd Av voor een wandeling in Little Italy en China Town. Dit was een erg leuke trip. Allereerst zijn we de Williamsburg Bridge overgelopen naar Brooklyn. Dit was een aardig stuk. Hier vanaf hebben we mooie foto's gemaakt van de Brooklyn Bridge en weer een andere kant van Manhattan. We zijn bij Marcy Av weer op de metro terug gestapt tot Essex street en zigzaggend door China Town gelopen. Hier waren heel veel kleine winkeltjes vol gepropt met allerlei handel, verse vis, groente, fruit en allerlei kruiden. Ergens tussen Little Italy en Soho bij een Mexicaan, tortilla's gegeten. We zijn doorgelopen naar de Financial District, waar we uitkwamen op Wall Street. Ook hier van de vele imposante gebouwen, zoals ook Court House en City Hall foto's gemaakt. Met de metro weer terug naar Grand Central. Een prachtig gebouw. Terug via Times Square naar het hotel. Even relaxen in bad, want volgens de stappenteller hebben we vandaag 21.774 stappen gelopen. (13,07 km). Vanavond gegeten bij Buca, Italiaans restaurant. Beetje vreemd dat je een gerecht of per 2, of per 4 personen kon bestellen. Maar in ieder geval heerlijk gegeten! Nog even shoppen en terug naar het hotel!