28-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu 28-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu

28-07-2015

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Monique

28 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Allereerst buskaartjes gekocht voor morgen, voor onze trip naar Woodbury. Nadat we weer bij ons vaste stekkie hebben ontbeten, zijn we met de metro naar Coney Island, Brighton Beach gegaan. Een klein uurtje hier vandaan. Luna Park op Coney Island is een heel oud pretpark. In 1903 is het officieel geopend. Het reuzenrad staat er sinds 1918, maar doet het nog prima. Na hier een rondje te hebben gelopen, zijn we langs het water over de pier gelopen en hebben we even naar de vele vissers gekeken. Er was een man die krabben gevangen had. Het was maar goed dat hij stevige schoenen aan had, want zij beten zich gelijk in hem vast. Op naar het aquarium. Dit is absoluut niet te vergelijken met ons oceanium, maar toch leuk om te zien. Zeker de zeeleeuwen show. Heel knap wat ze die dieren kunnen leren. Erg grappig om te zien.
Met de metro weer terug naar het hotel. Even relaxen, opfrissen en dan wat eten bij Junior's.