31-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu 31-07-2015 - Reisverslag uit New York, Verenigde Staten van Robbert en Monique - WaarBenJij.nu

31-07-2015

Blijf op de hoogte en volg Robbert en Monique

31 Juli 2015 | Verenigde Staten, New York

Naar 33/34str en 5av gelopen naar de Empire State Building te gaan.hier tickets gekocht voor museum, skyride en observationdeck. Eerst ga je via de skyride. Je wordt in een soort futuristich vliegtuigje gezet en krijgt een film te zien van Manhattan. Op zich leuk gedaan, maar sommige stukjes waren niet echt goed voor mijn maag. Maar het kan ook zijn omdat ik bloednerveus was om naar boven te gaan. Via het museum op de 80ste verdieping met een ander lift door naar de 86ste. Pfff je komt hier eerst binnen in een soort hal. Hier is Robbert vast naar buiten de ballustrade opgegaan om foto's te maken. Ik heb er even iets langer over gedaan. Ik liep als bijna vast geplakt langs de kant, maar voetje voor voetje ben ik ook richting het hek gegaan. Ik heb zelf ook foto's gemaakt en zelfs een selfie. Pfff trots op me zelf!! Kon op dat moment wel brullen van angst. Wat een hoogte ... Maar het uitzicht was wel spectaculair. Echt geweldig. Dit was veel enger dan de helicoptervlucht welek we eerder deze week gedaan hebben. Dat was totaal niet eng! Eobbert is nog door gegaan naar de 102de, dat ging mij iets te hoog. Heb in de lobby maar op hem gewacht.
Beneden bij Wendy's wat gegeten en via 5av, langs extreem luxe winkels naar de kabelbaan gelopen om naar Roosevelt Island te gaan. Hier hebben we een rondje gelopen, mooie foto's gemaakt en terug met de metro naar het hotel. Vanavond gegeten bij Olive Garden met natuurlijk tiramissu als toetje. Mmmmm

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robbert en Monique

Actief sinds 22 Juli 2015
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 3449

Voorgaande reizen:

24 Juli 2015 - 03 Augustus 2015

New York

Landen bezocht: